30 Ocak 2012 Pazartesi

11450 tane kalp.

Erakla herşey iyi gidiyor.ben ona superman diyorum artık.Benim supermanım.Çocukca evet ama oyle biri, superman gibi :)

Herşeyi berbat edicem diye çok korkuyorum.Kıskançlıgımdan vazgeçmem gerek biliyorum ama dogdugumdan beri tek olmaya alıştım ben.Evin tek kızı, babasının tek kızı, baba tarafı ailesinin tek kızı.Gerçi hoşuna gitmiyoda diyemem :) 7gün 24saat benimle olsan keşke dedim bugün.' Karı koca olsak bile başaramayız ki bunu :) 'dedi :) Karı koca olsak... Hayali bile güzel. Kaybetmekten çok korkuyorum.Geceleri uyumanın tek nedeni sabah onunla konusmak oldu. O kadar masum o kadar tatlı o kadar gerçekci..Eger yakınım olmayı başarırsa çok çabuk baglanırım birine.Sırf gelecegimi onunla geçirmek için daha çok çalışıyorum o lanet sınava. O şuan maçta, aslında aklımda onda.Sakatlanmasından korkuyorum çünkü zaten dizinde basket maçlarından kalma bi sorun var..Hiç akıllanmıcak serseri :) 78dkdır konuşamıyoruz. Bu maçlar niye 90dk kii! :( 

Bu arada başlıktaki 11450 kalpten bahsediyim :) Dün gece erken uyudu benimde uykum gelmişti ama mutlu etmek için bişeyler yapmak istedim. Tam 11450tane kalp yaptım ona özene bezene.Çok mutlu oldugunu söyledi :) Şirincik :) Herşey güzel gidiyor bilmiyorum hiç böyle olmazdı ben hep huysuzluk yapar üzerdim karşımdakini tartışırdık. Ama Erakla hala kavga etmedik tartışmadık bilee( Allah nazarlardan korusun :))) ) İliklerime kadar huzur dolduran tek varlık o..İstedigim sevgili olmak degil hep benimle olması..

Maç bitmiş sonundaa :) Allahım nasılda özlemişimmm.. Aslında anlatmak istedigim çok şey vardı ama daha sonra artık onunla ilgilenmeliyim :)) 12-1 yenmişler :) Mutlu superman , Mutluluk dagıtan superman :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder