22 Ocak 2012 Pazar

Yıldızlara karşı gözyaşı.

Hiç tereddütsüz mutlu eden tek şey yıldızlardır, yani beni.Umut verdiklerini düşünürüm hep..Her gece yeniden usanmadan gelen,  bazen aynı yerlerde bazen farklı yerlere taşınan yıldızlar..Anlatmak istediklerini zönk diye söyleyen yapım kahrolsun ki yine öyle yapacagım.
7ay önce yani temmuz başlarında ayrıldık Ateşle.( Ateş, okulumdaki kişilerin ona taktıgı isim.) Gerek getirdigi mutlulukla gerekse yaşadıklarımızda hayatımın dönüm noktası oldu o.Biçok şeyi onunla, ondan ögrendim ben.

*Küfür etmeyi beceremezdim(-ki halada öyle) günlerce ögretmek söyletmek için çabaladı.Orospu çocugu, benim için kötü kadın çocugundan ibaretti sadece.Pezevenk, kadın satıcısıydı.

*Tükürmek eziyet gelirdi bana.Şuan 1metre öteye tükürebilrim.

*Sigara dumanında duramaz öksürmekten gözümden yaş gelir nefes alamazdım.(cigerlerim gelişmemiş ondan kaynaklı) Hayatımın ilk sigarasını onunla içtim.

*Degil bi erkek yakınımın evine gitmek mahallesine gidemezdim ama babanesine gittik anneler gününde.Kadın anlayışlı olmasa o an ayrılırdı benden çünkü tam bi rezillikti davranışlarım.Kekemeler, efendim demeler,derin derin nefes almalar.Allahtan kadın anlayışlıydı.

*İlk kez onunla yaşadıgımı hissettim ben.

Pardon pardon konu tamamen saptı ondan ögrendiklerimi yazıcaktım.Bunu hiçbi zaman beceremeyecegim sanırım.Onunla ilgili bişey konuşurken konudan konuya atlıyorum.2saniye önce nefret ediyorum dersem 2saniye sonra bak bundada çok gülmüştük diyorum.Neyse.İlişkimizin ilk dönemlerinde o da bende çok çekingendik. İlk dönemleri dedigim ilk 2 buluşma sadece.3.buluşmamızda Pinhani konserindeydik.Yaşadıgım şehrin küçüklügüne baglı olarak insanlar birbirini tanır.Konserin gözde çiftiydik.Malum daha yeniyiz sürekli el eleyiz yanımdan ayrılması sadece konusması gerekene söyliceklerini söyleyip gelmesinden ibaret.Fazlası yok çünkü onu gözledigimi biliyor(du).Fazlası yok çünkü özlüyor(du).Aşşagılık bi kötü kadın yüzünden ögle saatlerim mahvolmuştu çünkü sözde kız(!)ımız intihar etmiş kordon bagı kopmuş ve hastanedeydi.(nedense Ateş ve sözde kızımızın onu terkeden sevgilisi gittiginde çoktan taburcu olmus ve karnındaki 16 dikişle hastane bahcesinde bagdaş kurmuş oturuyordu).Ateş çok yardımseverdi o zamanlar.Birinin aglamasına dayanamazdı.Kız biliyor tabi çocugun hassas yanını vurmuş direk.Aglamıs sızlamıs vs.ben inanma yalan söylüyor dedim diye atıştık bile.Ama öylece surup bekleyemezdim.Kordon bagından itibaren saçmalıktan ibaret olan hikayesini çürütmeyi başardım.Başardım demekte dogru olmaz cünkü sadece bi telefonla konusmam yetti.Ateşi ve sözde kızın sevgilisini gerçeklerle karsılastırdım.Sözde kızımız o gece kaldıgını ve intihar ettigini iddaa ettigi arkadaşının evinin tanıdıgım oldugunu bilmiyordu.Kızın tehditlerinin,attıgı mesajların,ettigi yeminlerin haddi hesabı yoktu.Güya mutluluguna engel olmuşum.-Bu arada sevgilisi kızı hamile oldugu yalanını söyledigi için bırakmıştı.-esas konuya dönücek olursak, o akşam herşeyi unutup mutlu olduk.Elimi sımsıkı tuttu.Tüm çevresiyle tanıştırdı.Ve sadece benim yanımdaydı.Çevrede o kadar insan olmasına ragmen sadece o var gibiydi.Hepsinden öte o gece hiç fotograf çekmedi.-Ateş amatör fotografcı hatta fotograf delisi.-Çogu kız onunla bu kimligi için birlikte olmak istiyodu.Tabi biz o zamanlar sadece ortak arkadas arkadasıyız.-Fotografı, makinası, yarışmaları hakkında hiç konuşmamamı sevmiş en çok bu yüzden yakınlaşmış sonradan söylemişti:) Fotografa bu kadar meraklı olan bi adam o gece tek kare fotograf çekmedi çünkü makina hiçbi zaman ilişkimize girmicekti.beraber şarkı sölemiştik o gece.*UMUTSUZ OLDUGU BİR ANDA SEVMEK İSTER HER İNSAN* sevmiştim o gece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder