24 Ocak 2012 Salı

'Herşey geçicek tüm acılarını unutucaksın'

Komşunun ergen çocugu sabahın 8inden beri aynı şarkıyı dinletiyor.Dinletiyor dediysem tüm apartmana naklen yayını var şerefin.Sabah nasıl uyanırsam tüm günüm öyle geçer genellikle.-yani bugünün nasıl geçecegi belli.- neyse..

Sonunda dün akşam geldi Erak.1 saat önceden ''Aynı şehirde nefes almamız için bir saat kaldı'' yazdı.nasıl büyük bi mutluluk anlatamam :)  Biraz Erak'tan bahsedeyim;

2ay öncesine kadar sadece isimlerimizi biliyoduk. Ondaki müzik merakı bendeki rap aşkı ortak noktamız oldu.Konuşmaya başladık akşamları. Ben dershaneden geliyorum o okulundan geliyor falan.Her akşam konusmaya baslıyoduk sosyal paylaşım sitesinde. 1buçuk senedir her ay okudugu şehre gidiyorum ama hala ögrenemedim nerde ne oldugunu.Tekrar gittigimde navigasyon cihazım olma görevini üstlendi.Böylece numaralarımız vardı artık birbirimizde.Ben sms atmaya cesaret edemedim, o da.Ama bi gün napıyosun diye mesaj atarak aştı kendini :) Sonrası.. Her gün sabahtan akşama konuşuyoruz :) İlk tanıştıgımızda başkalarından duyabilecegim herşeyi anlattı.Bende ona.Ateşi, ateşle gecen zamanları,ve buna alışıyor olmamı.'Herşey geçicek tüm acılarını unutucaksın' demişti.Duydugum en güzel cümle oydu o zaman.Herkes unut unut unut diye basımı kemirirken o geçicegini söylemişti. Unutmaya çalışmak gibi bi eylemim olmadı hiçbir zaman bana saçma gelmiştir anıları unutmak.Unutamazsında zaten.Sen istesende çevrendekiler unutturmaz her neyse.Gizlim saklım olmadıgından Erak rahat konusabildigim 2.erkek. İlki NEMO. Kardeşten ötedir benim için o. Beraber kız/erkek keseriz, beraber saçmalarız, beraber sinirlenir, beraber aglarız.(yalan söyledim o aglamaz).Konuya dönücek olursak, Erak en çok pat diye söylediklerimi sever oldu. Çogu insanla meraba merabadır konusma tarzım ama yakın olursa istedigimi içimden geçeni söylerim. Bu sabah geç uyandıgı için 'hiç uyanmasaydınız paşam' gibi bi cümle kurmusum çok hoşuna gitmiş beyfendinin.O da gizlemez direk söyler.

NEMO gibi görmüyorum onu.Yani kardeşim degil.Ama arkadaş sıfatıda az kalır onun için.Kısacası ne oldugunu bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder