23 Ocak 2012 Pazartesi

BİTTİ.

Ateşle yaşadıgım 3.günden bahsetmiştim onceki yazımda.Bian önce herşeyi anlatayım bitsin istiyorum.Konser gecesi ayrılmak çok zor gelsede ayrılmıştık.hatta arkadaşları dalga geçmişti siz kalın biz gidelim falan diye.Onunla geçirdigim her dakika güzeldi ama ilk mutluluk unutulmadı tabiki.Sabahları okula gitmek için daha bi hevesle uyanıyodum artık.Aynı okulda degildik ama onunla konusmak için erken kalkmalıydım.Derslerimi etkilememek için dersteyken mesaj atmazdı başlarda o yüzden tenefüs zili benim için herşeydi.Sesini duymak bambaşkaydı.En fazla 3gün arayla buluşurduk.Bazen gün içinde 2kez bile olurdu.Özlemek kelimesi o sıralar anlamını yitirmişti Ateş olmuştu.Önüm arkam sagım solum,Ateş.Gün geçtikçe dahada çok baglanıyodum.Gün geçtikçe daha çok seviyodum.Gün geçtikçe o oluyodum..Sınavımın geçmiş olması ailem tarafından serbest bırakılmam demekti.(ki zaten asla nereye gittigime karısmazlar).her gün görürsen sıkılırsın diyenlere inat hergün görmek istiyordum.Tanıdıkların görmeside umrumda degildi.Elini tutup gezebiliyodum.Korkum yoktu kimseden.Hatta görsünler bilsinler istiyodum.Onun ilkiydim.İlk elini tutan ilk onun olan ilk sarılan..Dokundugu kalemi hala atamadım çünkü geriye kalan sadece o oldu.Odamdaki eşyaların yerini onun eşyaları alır olmuştu.Defteri, kitabı, kalemi, cüzdanı, çakmagı, sigarası, t-shirtü, suyu, fotografları..Hatta yedigimiz pohacanın kagıdı bile dururdu odamda.benim eşyalarımda onda.Hepsi bi sinir anında paramparça oldu.Sadece o beyaz kalem kaldı..


Çekingendim, yanlız kalmak beni hep ürkütürdü oda bilirdi bunu.Bişey olucagından degil ama sıkılırdım utanırdım dikkati dagıtıcak birine ihtiyaç duyardım.Bildigi içinde yanlız kalmazdık.Kalmak istedigimizdede bırakmaz olmuşlardı çünkü mutluyduk, mutluydu çevremizdekiler.Günler aylar böyle geçti.  Uyan/Konuş/Özle/Gör/Mutlu ol/Ayrıl/Özle/Sev/Uyu.


Unutamadıklarımı teker teker yazıp bidaha anmamak istiyorum. Eger bi sıralama yapıcak olursam(Günlügüme yazdıgım kadarıyla) ;


*Bim
*Kordon
*Konser
*Okul / Yeni park
*Huzur
*Huzur
*Okul / Huzur
*Okul
*K.K
*Babane parkı
*Babane parkı
*Huzur
*Babane parkı
*Yenipark
*Eski park
*Huzur
*Okul / Konser
*Konser
*Babane parkı
*Babane parkı / BABANE / Babane parkı
*Masal
*Okul
*Masal
*Masal
*PİKNİK
*Stüdyo
*Stüdyo
*Okul / Terminal
*Terminal
*Yeni park
*Babane parkı
*Masal
*Okul / Babane parkı
*Eski park
Devamını yazmaya fırsatım olmamıştı çünkü sabah uyanıp onun yanına gidiyor akşam eve gelip yatıyodum.Benim kıskançlıklarım yüzünden yıpranan ilişkimiz onun sadakatsizligiyle son buldu.Benimleyken öpmeye korkan insanın ( ayrılmamdan incinmemden ondan sogumamdan korktugu için) benden sonra dokunmadıgı ten kalmadı.Bu kaçıncı bilmiyorum ama şuanda bi sevgilisi var. -Kızla 2.ilişkileri ve kız ondan ayrıldıktan sonra yakın arkadaşlarından biriyle sevgili olmuştu.Bu migdesizligi yapan birini eski sevgilim sıfatıyla kullanmak istemiyorum.Kendisi hala ilerde evlenicegimizi bunların gelip geçici oldugunu söylesede, BİTTİ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder