15 Ocak 2012 Pazar

Her yeni başlangıçta umutlarımdan harcıyorum.

36-37 numara ayak numaramdır. XS veya S giyerim. Kırmızı, beyaz ve maviyi severim. Gülümsemeyi severim ama hemen ağlarım da. Çikolataya aşığım. Çilekli sakızı çok severim. Sinirlenince, anılarım depreşince oje veya takı alırım. Toka almayı da çok severim. En büyük hayalim beni bütün hayallerimden vazgeçirecek birini bulmak. Düşüncelerim çok değişir, çok hasta olurum, sıcak bi şey içemem. Sıkıldıkça yazarım ama saçmalarım. Sonra da yırtarım onları. Çoğu şeyi unutmam. Sevdiklerimi çok kıskanırım, çok tavır yaparım. Fazla ilgiden sıkılırım, az ilgilenirse tavır yaparım. Bana benzeyen insanlardan tiksinirim. Benim hakkımda yorum yapılmasından da nefret ederim. Çok saçmalarım. Rıza Kocaoglu'nu çok severim. Her tür müzik dinlerim, arabesk rap ve benzeri saçma müzikler dışındaki. Makyajım hep aynıdır; siyah kalem, siyah rimel ve ruj. Çok hayal kurarım. Argo, küfür falan kullanmam. Yasak olsada kolayı çok severim. Biri bana bakarken bi' şey yiyemem. Yediğim şeyleri karıştırır sonra midem bulandı derim. En sevdiğim şarkı değişir sürekli. Sabırsızım. Evde hep odamdayımdır. En büyük korkularım; gülememek, konuşamamak, yalnız kalmaktır. Hayvanları sevmem köpek(golden) ve balık hariç. Topukluyu çok severim ama yürüyemem. Düzenli defter tutmam. Kısıtlanmaktan nefret ederim. İnsanları çok incelerim sevmediklerim de mutlaka dalga geçicek bi özellik bulurum. Güzel kızlar çirkindir. İnatçıyımdır. Mesaj geldiğinde aptal bi gülümseme sergilerim. Bağlanırsam çok zor bırakırım. Her şeye karşı anlayışlı davranırım, affederim ama çok saçma ufak bi şeyde hemen tamamen bitirebilirim. Çoğu şeye hevesle başlar çabuk sıkılırım. Bi şey olunca yanaklarımı şişiririm. Taç alırım ama pek takmam meselaaa. Çiğköfteyi çok severim. Bana ait bi şeyin benden önce dokunulmasından bile nefret ederim. Çok güzel yemek, kek, pasta yapamam ama ugraşmayı severim. Misafirlere hiç getir götür yapmayı sevmem ama artık cici kız olmaya karar verdim. Yağmurda yürümeyi çok çok severim. Islanmayı falan. Yağmurda koşarım. Su birikintisinde zıplarıım. Papatyaya aşığım. Sonra zor beğenirim ama çok beğenirim. Her girdiğim yerde mutlaka beğendiğim bi şey bulurum ama seçmekte zorlanırım. Saçlarımı ya da giyindiğimde üzerimde olanları hiç beğenmem. Yakışmadığını düşünürüm.Film izlemek en hoşlandıgım şeydir. Çizgi film de izlerim onu da çok severiiim. Bi de şey var tabii. Böyle çok mutlu olduğumda hep anlatmak isterim sonra derim ki kendime "sus kız özel kalsın" sabraderim sabrederim dayanamam anlatırım. Çok saçma hayallerim vardır ama çok saçma. İnsanlardan korkarım çünkü insanlara karşı saçma düşüncelerim vardır. Bi de sinirlenince işkence yapasım gelir ama öldürmem neden öldürüyüm ki sürünsün daha çok acı çeksin di mii? Utanırım bir de. Böyle konuşurum konuşurum yan yana gelince yüzüne bile bakamam. Birine sarılmadan önce ellerini tutarım. Çok heyecanlanırım. Bi' de çilek çok severim ben.

8 yorum:

  1. ahanda bana benziyor derken "bana benzeyenlerden tiksinirim" cümlen beni benden aldı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mm sana müsama gösterebilirim sanırım :)

      Sil
  2. Nokta atışı yani =)

    5 sene sonra bu yazıyı tekrar okumalısın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarımın çogu yırtılıp atılır yada silinir gider bulabilirsem okurum :)

      Sil
  3. O halde bunu kaybetmeyeceğin bir yere yaz. Bu yazıya baktığında ne kadar başkalaştığını göreceksin.

    Çünkü yaklaşık 5 sene sonra iyi kötü bir iş hayatı görme ihtimalin olacak ve bu da seni gerçek bir birey haline getirecek ilk adım olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide başkalaşacağım, herşey gibi,herkes gibi. Şuan da gerçek bir bireyim.Duyguları olan yemek yiyen su içen gezen konuşan ders çalışan çilege aşık olan bir birey.

      Sil